30 χρόνια μετά τη δολοφονία του γιατρού Τσιρώνη

Μου ήρθε με μέιλ η παρακάτω επιστολή που απευθύνεται στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ:

30 χρόνια μετά τήν δολοφονία τού Τσιρώνη σχετικά μέ τό σχόλιο καί τήν μικρή αναφορά σας γιά τόν γιατρό Τσιρώνη,στήν στήλη σας,στίς 16/7/08

(νά δημοσιεύσετε τήν επιστολή μου αυτούσια)


Επειδή ο συντάκτης τό πιθανότερο αναφέρεται σέ εμένα(υπήρξα μαθήτρια τότε,παρούσα στήν πολεμική εισβολή στό σπίτι τού γιατρού Τσιρώνη,τά ξημερώματα της 11ης Ιούλη τού 1978),κατηγορηματικά δηλώνω πώς ΟΥΔΕΠΟΤΕ ο Τσιρώνης μέ "απήγαγε" όπως έγραψαν οι "πηγές" τού συγκροτήματος Λαμπράκη, τό οποίο(άν η μνήμη σας είναι όρθια ακόμη καί δέν υπηρετεί όπως θέλω νά πιστεύω προσωπικά συμφέροντα) έχει ως ένα μεγάλο βαθμό ευθύνη γιά τήν εξόντωση τού γιατρού!

Διέθεσα τόν εαυτό μου καί τόν χρόνο μου απόλυτα οικειοθελώς στόν Τσιρώνη.

Είτε σάν "ρομαντικός",είτε σάν ...... καί βάλτε όσα διαζευκτικά ή αποσιωπητικά θέλετε(30 χρόνια μετά πού η κοινωνία εξελίσσεται μονόδρομα,παρανοϊκά καί βάρβαρα-πάντως δίχως ίχνος "ρομαντισμού"!!),όπως λοιπόν καί άν τό βλέπετε,ο καθένας θά έβγαινε κερδισμένος από τήν γνωριμία του μέ τόν γιατρό Τσιρώνη.

Θεωρώ τιμή καί τύχη μου πού τόν έζησα από κοντά,έστω τόσο λίγο καί τόσο τραγικά.

Κοντά στήν απαιτησή μου νά δημοσιεύσετε τήν επιστολή μου κρατώ καί τήν απορία μου γιά τόν στρεβλό τρόπο πού "θυμηθήκατε" τόν Τσιρώνη.

Από όλη αυτή τήν ιστορία,τήν πορεία τού Τσιρώνη καί τήν επιδρομή τής αστυνομίας στό διαμερισμά του πού οδήγησε στόν θανατό του καί πού συντάραξε τότε όλη τήν Ελλάδα,εσείς ...προτιμήσατε νά "τιμήσετε" τήν μνήμη του μέ τό νά αναδημοσιεύσετε-30 χρόνια μετά-τίς ανοησίες περί "απαγωγής" μου στό "Κράτος" του?Μέ λίγα λόγια επιλέξατε νά ξεθάψετε 30 χρόνων παραμύθια καί σκοπιμότητες τού Μπάλκου,τής κυβέρνησης "Εθνάρχη" Κ.Καραμανλή καί τών συνεργατών της(μιλώ καί γιά τό εκδοτικό συγκρότημα πού εργάζεσθε)αντί τής πραγματικής ιστορίας,τής προσφοράς,τού αγώνα καί τού ήθους τού Τσιρώνη?

Αφέλεια ή ...........?



22/7/08


Αναστασία Παύλου

η "απαχθείσα" μαθήτρια τότε από τό ΟΕΜ τού γιατρού Τσιρώνη καί "ελεύθερη" σήμερα ΟΜΗΡΟΣ από τό "Κράτος Δικαίου" καί τήν "δημοκρατία"....


Και το σχετικό άρθρο από ΤΑ ΝΕΑ:

Ρομαντικός ή ...


1978: «Ο ιδιότυπος γιατρός Βασ. Τσιρώνης αυτοκτόνησε τουλάχιστον όπως ανακοίνωσε η αστυνομία- στις 4.30 το πρωί για να μη συλληφθεί, όταν αστυνομικοί εισέβαλαν στο διαμέρισμά του για να τον πιάσουν, σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων... Την περασμένη Τρίτη ο Τσιρώνης είχε απαγάγει μαθήτρια που τον είχε επισκεφθεί στο σπίτι του το οποίο είχε μετατρέψει σε “ανεξάρτητο κράτος” και εκφωνούσε λόγους από τα μπαλκόνια (φωτό), ενώ συχνά πυροβολούσε στον αέρα ή αυτοκίνητα περιοίκων... ». («ΤΑ ΝΕΑ»)

Posted by...The Motorcycle boy at 10:31 π.μ.  

2 comments:

οι σκιές μιλάν είπε... 23/7/08, 5:44 μ.μ.  

Α, ρε γιατρέ! 30 χρόνια μετά ακόμα σκυλεύουν την μνήμη σου.

Αλήθεια, υπάρχει πουθενά κανένα λίνκ για το άρθρο των Νέων; Έψαξα να το βρώ αλλά μάταια.

υγ. Α-θάνατε, μιας και το θυμήθηκα, έχεις μήπως το "Γαλάζιο Βιβλίο";

υγ2. Δεν ξέρω αν ακουστεί αστείο, αλλά βλέποντας την επιστολή, σκέφτηκα πως πολύ θα 'θελα να διάβαζα ένα κείμενο για όλ' αυτά τα γεγονότα από κάποιον που τα έζησε από πρώτο χέρι.
Όνειρα θερινής νυχτός...

The Motorcycle boy είπε... 26/7/08, 3:45 μ.μ.  

Δεν το εχω μωρέ -κάπου το παράτησα στις αρχές του '90 και από τότε αγνοείται η τύχη του.

Έτσι όπως το έκοψα -μάλλον "χτύπημα" σε τίποτα παραπολιτικά των Νέων θα ήταν η δημοσίευση. Αλλά ένα είναι το γεγονός. Οι χτεσινοί παρακρατικοί λειτουργούν ακόμα με τις ίδιες μεθόδους.

Δημοσίευση σχολίου