Οι Σκιές μίλησαν για τους Ανθρώπους από Καλαμπόκι

Χτες ήρθε ένα mail από τον Οι Σκιές Μιλάν -με κάποιες φωτογραφίες που βρήκε τυχαία στο internet. Θέλω να τον ευχαριστήσω που με σκέφτηκε και μου τις έστειλε. Και ελπίζω να μην τον πειράζει που αναφέρομαι σε αυτόν -είμαι και γέρος άνθρωπος, μπορεί να έχω βριστεί μαζί του στο παρελθόν. Αλλά τι σημασία έχει;
Οι φωτογραφίες:




μου άρεσαν και οι δυο το ίδιο. Και, όχι -δεν με χάλασε το σφυροδρέπανο. Επειδή δηλαδή, κάποιοι το χρησιμοποίησαν για να δικαιολογήσουν την εξουσιαστική τους ψύχωση -δεν πάει να πει πως η ιστορία πίσω από το σύμβολο ακυρώθηκε.
Αυτά.
Αν τώρα, κάποιος έχει ιδέες σχετικά με το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με τις συγκεκριμένες φωτογραφίες στο Καλαμπόκι (και banner γίνονται και εικόνες για id και ότι θέλεις γίνονται) -ας τις γράψει. Κι αν κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει καμιά από αυτές -ας το κάνει. Ελεύθερα. Αρκεί να θυμάται πως τα έξτρα ευχαριστώ πάνε στις Σκιές που μιλάν.

Posted by...The Motorcycle boy at 11:07 π.μ.  

6 comments:

Ανώνυμος είπε... 27/10/06, 12:05 μ.μ.  

Πολύ καλές όντως! Εγώ λέω να τις κρατήσουμε εδώ στα καπέλα, τι λέτε? Το πως θα το βρούμε.

οι σκιές μιλάν είπε... 27/10/06, 4:08 μ.μ.  

Xάρηκα που σου αρεσαν, μαν..
:)

Κι όχι δεν έχουμε βριστεί. Ίσα ισα κουβέντα καλή κάνουμε όταν κουτουλιόμαστε στα σχόλια.

Έχω και μερικές άλλες στο ίδιο στύλ. Θα σου της στείλω.

Μ' εκτίμηση (για όσους στέκουν δίπλα σ'ένα ολόκληρο λαό)

Erwtas Stomaxhs είπε... 27/10/06, 4:29 μ.μ.  

θένξ για τις φωτογραφίες!

The Motorcycle boy είπε... 27/10/06, 6:51 μ.μ.  

Ρε σκιές -μην μου τις στείλεις. Γίνε κοντριμπιούτορας στα Καλαμπόκια και βάλτες μόνος σου, ρε τεμπέλη. Κι ότι άλλο θες σχετικό. Ε, μα!

οι σκιές μιλάν είπε... 27/10/06, 10:26 μ.μ.  

οκ μαν, ας το κάμουμε έτσι.Ήθελα άλλωστε να γράψω κάπου τις ιστορίες για Τσιάπας που έχει τύχει να γνωρίσω, οπότε ας το κάνω εδώ καλύτερα όπου κι ανήκουν.

The Motorcycle boy είπε... 27/10/06, 11:57 μ.μ.  

Άντε, καλωσόρισες. Ελπίζω να μην χαθείς στο δρόμο λόγω των οδηγιών μου.

Δημοσίευση σχολίου