ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ "ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ"

Η ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΟΣΟ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ

κ.Χρυσοχοϊδη,

Διάλεξα "σκόπιμα" τήν μέρα πού συμπληρώνονται 36χρόνια μνήμης γιά τούς αγώνες μιάς γενιάς πού ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ , νά γράψω ένα κείμενο απευθυνόμενο κυρίως πρός τό προσωπό σας καί τήν ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΑΣ στήν περιοχή τών Εξαρχείων.
Διάλεξα "σκόπιμα" αυτή τήν ημέρα πού η μνήμη της έχει υποφέρει καί αμαυρωθεί τόσο από τίς "τιμές" καί τά "στεφάνια" τής εξουσίας,αλλά καί τόσο εξ΄ίσου από τόν ελιτισμό τής ένοπλης "πρωτοπορίας" πού λέκιασε τήν σημασία καί αξία αυτής τής ημέρας μέ τήν γιάφκα τής "αυτόκλητης δικαιοσύνης καί τιμωρίας"...

Είναι αλήθεια πώς η γενίκευση καί η κατηγορία τής συλλογικής ευθύνης ξεμακραίνει τούς ανθρώπους από τήν ουσία τής ζωής καί τούς παραδίδει θύματα στό θέαμα καί στό ανούσιο.
Αποδείξατε μέσα σέ λίγες μέρες πώς αυτή σας η πορεία έχει από τό ξεκινημά της (καί παρά τόν λαϊκισμό τής μετονομασίας της σέ "προστασία τού πολίτη") τίς περισσότερες πιθανότητες νά σμίξει μέ τόν αυταρχισμό καί τόν σοσιαλφασισμό παρά μέ τίς ιδέες τού κοινωνικού σοσιαλισμού από τίς οποίες είσαστε τώρα αλλά καί στό παρελθόν...στό αντιθετό τους ρεύμα!
Εκμεταλλευθήκατε τήν τυφλή δράση τού ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟΥ πού δημιουργεί στήν περιοχή αλλά καί στό κίνημα γενικότερα τόν διάδρομο προσγείωσης τών "επιχειρήσεων αρετής" τών σωμάτων καταστολής καί βάλατε στήν καραντίνα τήν συνοικία τών Εξαρχείων ανασύροντας ξανά από τό αρχείο τής ψυχολογίας τού Κράτους παλιές δοκιμασμένες "συνταγές" πού ρίχνουν λάδι στήν φωτιά τών οξυμένων ζητημάτων.

Σήμερα πού η νεολαία καί οι εργαζόμενοι είναι στούς δρόμους τής περιοχής γιά νά τιμήσουν τούς νεκρούς τού ΄73,τούς νεκρούς Κουμή καί Κανελλοπούλου τής επετείου τού ΄80,τόν Μιχάλη Καλτέζα τής επετείου τού ΄85 καί σέ λίγες μέρες τόν εκτελεσμένο Αλέξη Γρηγορόπουλο τού περασμένου Δεκέμβρη.
Καλά,αυτοί οι συμβουλοί σας,φίλοι σας "αντιεξουσιαστές" εκεί στό υπουργείο,πού τελικά σάς είναι χρήσιμοι όταν δρομολογούν κινήσεις καί μεθόδους πού αναπαραγάγουν συνέχεια τό κοινωνικό αδιέξοδο καί οδηγούν τόν δήμιο νά στήσει τό ίδιο σκηνικό προξενώντας βία,αίμα καί πόνο σέ όλες τίς πλευρές?

Γιατί εγώ ξέρω κ.Χρυσοχοϊδη πώς ο σοσιαλισμός αναγνωρίζει πώς τά όποια κοινωνικά προβλήματα πού προκύπτουν (καί θά προκύπτουν πιθανά σέ κάθε μορφής κοινωνία,τίποτα δέν θά είναι ποτέ τέλειο...) στήν άκρη,στήν μέση ή σέ όλη τήν πολιτεία,λύνονται από τούς ίδιους τούς κατοίκους καί πολίτες καί ΟΧΙ από τίς κλούβες τής αστυνομίας,τούς ασφαλίτες καί τήν ομάδα "Δέλτα" οι οποίοι ξεπερνούν αρκετές φορές μέ άνεση τά "θεσμικά όρια" πού έχει θέσει η αστική δημοκρατία καί συμπεριφέρονται πολλοί από αυτούς ως ΚΤΗΝΗ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ πού εσείς έχετε τήν ψευδαίσθηση πώς θά "εξημερώσετε" καί θά "εκδημοκρατήσετε".
Οι αποφάσεις,πολλές φορές,άστοχα καί επικίνδυνα παίρνονται μέσα σέ λίγες ώρες "εν θερμώ" καί "εν ψυχρώ" καταλήγουν σέ αποτυχία καί ανοίγουν κι άλλα προβλήματα καί τραγωδίες στίς κοινωνίες!
Αυτό φαίνεται πώς τό έχετε προσπεράσει ή ξεχάσει καί άς έχετε καί "επαγγελματική εμπειρία" καί γνώση!

Σάς είπα καί στήν αρχή πώς οι γενικεύσεις οδηγούν αναπόδραστα στήν παγίδα τής απόλυτης αλήθειας καί τού φασισμού!
Επειδή αποψή μου είναι πώς όλοι οι μπάτσοι δέν είναι γουρούνια-δολοφόνοι,πώς όλοι οι δημοσιογράφοι δέν είναι αλήτες καί ρουφιάνοι,πώς όλοι πού δηλώνουν "αναρχικοί" ή "αντιεξουσιαστές" δέν σημαίνει πώς είναι καί αναρχικοί καί αντιεξουσιαστές...,

Θέλοντας νά υπερασπισθώ τήν αλήθεια μου καί μόνο,

πού δέν έχει δύο μέτρα καί δύο σταθμά γιά τήν βία τού θεάματος πού θέλει νά υπηρετήσει η όποια εκφρασή του καί εκπροσωπησή του είτε αυτή είναι τό περίστροφο τού Κορκονέα ή τού Μελίστα,είτε αυτή είναι τού σεχταρισμού καί τού συνομωτισμού πού αντιλαμβάνονται ως "επανάσταση μέσα στήν επανάσταση" οι διάφοροι πυρήνες καί μηδενιστές τού "αντάρτικου πόλης"...,

πού δέν αρνείται νά "παρασυρθεί από εξισώσεις θύτη καί θύματος" θεωρώντας πώς τήν ίδια μισανθρωπιά,αποκτήνωση καί φασισμό έχει τόσο τό χέρι πού έκοψε τήν ζωή τού Αλέξη Γρηγορόπουλου τόν περασμένο Δεκέμβρη καί τόν στέρησε από τούς δικούς του,όσο καί εκείνο πού έκοψε τήν ζωή τού αστυνομικού Νεκτάριου Σάββα τό καλοκαίρι τού 2009 στά Πατήσια,στερώντας τον από τό 9χρονο παιδί του...,

πού δέν έχει επιλεκτικές ευαισθησίες πού χαρακτηρίζουν στό συνολό της τά όργανα καί τούς διαχειριστές τής εξουσίας,τήν αλήθεια μου πού δέν θά είναι ποτέ μέ τό μέρος τής ΠΟΙΝΗΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ,τήν αλήθεια μου πού δέν είναι "ανώτερη" από τίς χιλιάδες ή εκατομμύρια άλλες τού Κόσμου...,

κ.Χρυσοχοϊδη,
Επειδή θεωρώ πώς καμμία ζωή δέν είναι λιγότερο ή περισσότερο χρήσιμη από τίς υπόλοιπες καί πώς οι αγώνες δέν δίνονται πάνω στήν παραφροσύνη τής "παράπλευρης απώλειας" καί τού μιλιταρισμού πού μέ τό "μάτι" τής σφαίρας διακρίνει παντού εχθρούς καί στολές...,

Επειδή είμαι αναρχικός καί "δέν εκτελώ τήν ηθική","δέν στρέφομαι εναντίον όλων" καί δέν απαξιώνω τήν υπόλοιπη κοινωνία γιατί πιστεύω πώς έχει γνώμη καί παλεύω γιά νά έχει γνώμη,νά διεκδικεί τόν χαμένο της χρόνο καί χώρο καί νά στεριώσει η συλλογική στάση γόνιμης αντίδρασης απέναντι σέ κάθε εξουσία...,

Σάς προτείνω
η "αντιεξουσία" σας νά αποσύρει τά όποια "καινοτόμα" σχεδιά της από τά Εξάρχεια γιατί αναπτύσσονται ολέθριες σχέσεις μέ τά δημοκρατικά καί ατομικά δικαιώματα (πού εσείς ο ίδιος τονίζετε στίς εξαγγελίες σας ως υποστηρικτής τους) μέ τό ενδεχόμενο νά κυλήσουν όλα ξανά καί ξανά στόν φαύλο κύκλο τής βαρβαρότητας πού δέν υπολογίζει τήν αξία,τήν ελευθερία καί τήν αξιοπρέπεια τής ανθρώπινης ύπαρξης!

ενάντια στήν εξουσία,εκμετάλλευση,αδικία καί βία από άνθρωπο σέ άνθρωπο

Αθήνα 16/11/09
Παπαδόπουλος Παναγιώτης(Κάϊν)
μεμονωμένο άτομο από τό αναρχικό/ελευθεριακό κίνημα
erozer2000@yahoo.gr

Posted by...The Motorcycle boy at 9:11 π.μ.  

5 comments:

υιος+ασωτος είπε... 21/11/09, 4:09 π.μ.  

Δεν θα μπώ στην διαδικασία μιας απάντησης,όχι γιατί διαφωνώ η συμφωνώ ή και τούμπαλιν,αλλά...να..το εγώ δεν ,θα, και,υπάρχουν και καλή ,κακή κκκκ το ζήτημα είναι κατά την γνώμη μου αλάζει αυτή οι κοινωνία ή κρεβατομένη, θα την περιμένουμε να πεθάνει και εμείς χαιρέκακα θα αναφωνούμε:Είχα δίκιο τα έλεγα εγώ.....

The Motorcycle boy είπε... 21/11/09, 12:28 μ.μ.  

Κάπως σ΄έχασα στο σχόλιο, αλλά νομίζω οτι αν περιμένουμε χαιρέκακα την κοινωνία να πεθάνει, θα προηγηθεί η δική μας κηδεία.

cloudsinthemirror είπε... 24/11/09, 1:29 π.μ.  

Μα η κοινωνία έχει ήδη πεθάνει. Αυτό το συνοθύλευμα ανθρώπων δεν πληροί τα κριτήρια αυτού που ονομάζουμε κοινωνία.

Ανώνυμος είπε... 24/11/09, 10:05 μ.μ.  

κάτι θέλει νά σού πεί ο motorcycle boy μέ δυό σειρές....

δέν έχουμε καί πολλές επιλογές

Η κοινωνία θά πεθάνει άν αποδεχθούμε πρώτα τήν δική μας ήττα,τόν δικό μας θάνατο,άν παραιτηθούμε από κάθε κριτήριο,σκέψη καί όραμα άν θέλεις γιά μιά άλλη κοινωνία.
Αυτή είναι η μορφή τής κοινωνίας σήμερα,θέλουμε δέν τό θέλουμε,μάς αρέσει δέν μάς αρέσει(καί έχεις δίκιο φυσικά γιά τήν πικρία σου) δέν έχουμε νά κάνουμε μέ "πεφωτισμένους" καί "γεννημένους επαναστάτες",έτοιμη "μαγιά" από τόν ουρανό ή από τό χθές καί αυτή ακριβώς είναι η πρόκληση τό νά φτιάξουμε μέ τούς σημερινούς "πρσκυνημένους","μικροαστούς" καί "μίζερους ανθρωπάκους" τήν μαγιά τού αύριο!
Αρα ή καλούμαστε νά παλέψουμε αναμεσά τους καί όχι εναντιά τους,νά ενωθούμε,νά απευθυνθούμε σέ αυτούς άν τό ζητούμενο(πού υποθέτω είναι καί γιά σένα)είναι νά ανατραπεί η τωρινή βαρβαρότητα πού δέν κάνει κανέναν(πιστεψέ με)ευτυχισμένο καί "βολεμένο"...
΄Η νά τούς βάλουμε στό ίδιο τσουβάλι μέ τήν εξουσία,νά τούς απαξιώσουμε τελείως,νά κόψουμε κάθε επικοινωνία μέ τόν "έξω κόσμο",νά αυτοπεριορισθούμε στήν "κατάκτηση" τής πολιτικής εσωστρέφειας καί ενός μικρόκοσμου πού η δράση του είναι όση η σκιά του.Νά τραβήξουμε δηλαδή γραμμή γιά τόν μηδενισμό "κατά πάντων",νά αυτοικανοποιήσουμε τήν "προσωπική μας φάση" απέναντι στό Κράτος καί εκεί νά αφεθούμε,εκεί πράγματι,νά πεθάνουμε...νάτος ο θάνατος καί έτσι πεθαίνει η κοινωνία(καί εμείς στήν ίδια μήτρα της είμαστε όπως καί οι άλλοι,δέν είμαστε από τόν Αρη,μαζί της θά ζήσουμε ή θά πεθάνουμε...)

μέ εκτίμηση
Παπαδόπουλος Παναγιώτης(Κάϊν)

The Motorcycle boy είπε... 24/11/09, 10:40 μ.μ.  

Το μόνο που θέλω να προσθέσω -από μια πλαϊνή οπτική είναι πως αν η κοινωνία έχει πεθάνει, έχουμε κι εμείς πεθάνει και δεν μας το είπανε. Εμείς είμαστε η κοινωνία δεν είναι τίποτα Αρειανοί, που λέει κι ο Παναγιώτης.

Αν όμως μας βολεύει να πενθούμε την κοινωνία επειδή τα μαύρα ρούχα ταιριάζουν στο στυλάκι μας, τότε είμαστε απλώς ρέπλικες που ψάχνουμε πως να χάσουμε καλύτερα την ανθρώπινη υπόστασή μας. Είμαστε;

Ο καθένας απαντάει για την (και στην) πάρτη του.

Δημοσίευση σχολίου