UFU rulez OK!

Μεταφέρω το μέιλ -ακριβώς όπως το έλαβα από τα παιδιά του UFU. Γιατί, σε τέτοιες περιπτώσεις δεν υπάρχει τίποτα να προσθέσεις:


gia pan endexomeno, egkatasthste ston firefox (ti????? den exete
firefox? http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html) to plugin
YpogaPsychoEncoding.xpi
patontas F12, sas briskei to encoding amesws! kleinei h paren8esi...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

χαιρετισματα απο το τρανο μεταλαμπαδευτηριο του ufu ! (για οσες και
οσους δεν το ξερουν, www.ufu.gr)

την κυριακη στις 13 του μηνου (μαιου σα να λεμε), κραταμε το Στεκι
Μεταναστων, μετα τις 20.00. λεγαμε παραλληλα με το ποτακι μας, να καναμε
τα παρακατω, οχι απαραιτητα με αυτη τη σειρα!

* Linux install fest,

* προβολη του Elephants Dream, του πρωτου animation με εξολοκληρου
ελευθερο λογισμικο και ελευθερο στην μετεπειτα διαδοση και χρηση
(http://www.elephantsdream.org/), και αμα προκυψει και τιποτε αλλο, μεσα!

* πιθανα workshop, γυρω απο ελευθερο λογισμικο, εικαστικες εφαρμογες με
πλακετες υπολογιστων, υποτιτλισμο, κλπ κλπ

ολα τα παραπανω στους χαλαρους ρυθμους μας, που χαλαρωνουν και λογο της
κυριακης!


spread the word...

ufu sas!

animal

Posted by...The Motorcycle boy at 3:49 μ.μ.  

4 comments:

Ανώνυμος είπε... 8/5/07, 3:43 π.μ.  

Το plugin που ανφέρεις το έχεις γράψει σωστά;
Το έβαλλα στην αναζήτηση..και τζίφος!

Επίσης,ξέρεις πώς μπορώ να κάνω copy paste τα παλιά μου αγαπημένα (έχω το σκέτο Mozilla-πώς διάλο το λεν) στον Μozilla Firefox (ώστε έχει ακόμη αποθηκευμένα τα παλιά όταν το χρησιμοποιούσα); Ή θα πρέπει να ξαναεπισκέτπομαι όλες τις ιστοσελδίες και να τις ξανααποθηκεύω;;;Πολύ μανίκι...

Ευχαριστώ,είμαι αρκετά άσχετος

The Motorcycle boy είπε... 8/5/07, 11:49 π.μ.  

Το δεύτερο που λες νομίζω πως γίνεται με μια επιλογή στα σέτινγκς. Για το πλαγκ -ιν, ρίξε μια ματιά δεξιά, έχω λινκ το UFU. Στείλε τους μέιλ, ή ακόμα καλύτερα πέρνα από την εκδήλωση και θα σου λύσουν όλα τα προβλήματα.
Υ.Γ.: Μη νομίζεις, κι εγώ άσχετος είμαι.

Ανώνυμος είπε... 8/5/07, 3:18 μ.μ.  

ΟΚ! Τους έστειλα το μέηλ..αλλά το ρημάδι το plugin δε το βρίσκω!!!

;-)

The Motorcycle boy είπε... 9/5/07, 9:27 μ.μ.  

Άσε μου μέιλ να σου το στείλω.

Δημοσίευση σχολίου