Aqui estamos!

Κάποιοι δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι σε μια "μαύρη" γωνιά της Ελλάδας μπορεί να υπάρχουν "σποράκια". Αλλά αυτό που μοιάζει απίστευτο γεννάει την ελπίδα...
Πόσα βλέμματα στράφηκαν στο μέρος μας δεν μπορώ να μετρήσω, πόσες κουβέντες ανταλλάξαμε με ανθρώπους, τι έμεινε να κουβαλάμε από εδώ και πέρα στην καρδιά μας από τέσσερις καλοκαιρινές εξορμήσεις στην "περιφέρεια των Χειμερινών Κολυμβητών"...
Un gran abrazo para todas y todos!;)

Το φωτορεπορτάζ που ζήτησε ο mboy. Επάνω Δράμα, κάτω Καβάλα.

Posted by...Filotas at 4:09 μ.μ.  

7 comments:

Unknown είπε... 14/8/07, 7:28 μ.μ.  

Να'σαι καλά Angelito! Ευχαριστούμε πολύ!

The Motorcycle boy είπε... 14/8/07, 9:06 μ.μ.  

Δεν φαντάζεσαι πόσο το ευχαριστήθηκα! Τώρα που καλοκαίριασε τα έχω χάσει τα παιδιά κι έχω ξεμείνει από καφέ γαμώτο.

Να είσαι καλά.

Filotas είπε... 14/8/07, 9:51 μ.μ.  

Εμείς ευχαριστούμε!:)
(Mboy αν θες καφέ, Παρασκευή πρωί θα είμαι Αθήνα, μπορώ να σου φέρω!)

Ανώνυμος είπε... 16/8/07, 12:38 π.μ.  

Angelito καλημερα ειμαι ο Νικηφοροs απο θεσσαλονικη.Στη Δραμα περασα 16 μηνεs απο την στρατιωτικη μου θητεια την περιοδο αυγουστοs 84 δεκεμβριοs 85.Τον κορυλοβο τον ανεβαινα καθε πρωι τρεχωνταs, η θεα απο εκει ηταν πανεμορφη.Γενικα η πολη ειναι ομορφη και ανθρωπινη,χαρηκα που την ξαναειδα εστω και σε φοτωγραφιεs.Tελευταια φορα που πηγα ηταν το98.

The Motorcycle boy είπε... 16/8/07, 9:30 π.μ.  

Στείλε μου το τηλέφωνό σου με ένα μέιλ ρε συ -ή πάρε το δικό μου από τον Στέλιο. Μη χαθούμε όταν κατέβεις!

Filotas είπε... 16/8/07, 6:00 μ.μ.  

Νικηφόρε, στο blog μου έχει κι άλλες φωτό κι αν κοπιάσεις από Δράμα μη διστάσεις να χτυπήσεις...
Mboy check your mail!

Ανώνυμος είπε... 17/8/07, 8:49 μ.μ.  

Θα τα πουμε οταν επιστρεψειs,να περασηs καλα.

Δημοσίευση σχολίου