ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ Θ. ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ. 11Η ΜΕΡΑ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ.

ο Θοδωρης Ηλιοπουλος, προφυλακισμενος στις Δικαστικες Φυλακες Κορυδαλλου απο τις 22 του Δεκεμβρη, επειτα απο την απορριψη καθε νομικης διαδικασιας για τη αρση της προφυλακισης του και την αποφαση του Συμβουλιου Πλημμελειοδικων για συνεχιση της κρατησης του ακομη 6 μηνες στην φυλακη, βρίσκετε σε απεργία πείνας από την Παρασκευη 10 Ιουλιου.

Ακολουθει επιστολη του απο την Α' πτερυγα Δικαστικων Φυλακων Κορυδαλλου.

Σημερα, 9 Ιουλίου 2009

Στις 8 Ιουλίου , μετά από 6 1/2 μήνες φυλακή , όπου βρέθηκα για τα γεγονότα του Δεκέμβρη, κατηγορούμενος για πράγματα που δεν έκανα, το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών αποφάσισε την συνέχιση της κράτησης μου .

Είναι το μόνο βούλευμα που αποφάσισε εξακολούθηση της κράτησης για μια τέτοια υπόθεση, όταν όλοι οι υπόλοιποι προφυλακισμένοι από τα γεγονότα του Δεκέμβρη, με ίδιες ή και άλλες κατηγορίες , έχουν όλοι αποφυλακιστεί.

Η απόφαση αυτή που αποκαλύπτει προσωπική εμπάθεια και μένος εναντίον μου , που δεν μπορούν να αιτιολογηθούν, ούτε και να εξηγηθούν είναι μια απόφαση μεροληπτική, άδικη και παράνομη έτσι κι αλλιώς, όπως κάθε προφυλάκιση .

Απέναντι στο μίσος αυτό που εκφράζεται σε βάρος μου, απέναντι στην άδικη «ποινή» που εκτίω έτσι κι αλλιώς ως προφυλακισμένος, απέναντι στην επίμονη άρνηση των δικαστων και των εισαγγελέων να δουν τα πραγματικά στοιχεία και την αλήθεια της υπόθεσης , απέναντι στην προφανή και πρωτοφανή διάκριση που γίνεται σε βάρος μου, δεν έχω άλλο μέσο να παλέψω παρά μόνον το ίδιο μου το σώμα.

Κατεβαίνω σε απεργία πείνας. Είναι το μόνο μέσο που μου έμεινε σαν κρατούμενος για να φωνάξω την αλήθεια και να καταγγείλω την τεράστια αδικία.

Να καταγγείλω το μίσος και την εμπάθεια των μηχανισμών του «ποινικού νόμου». Να καταγγείλω την αυθαιρεσία και τη βία μιας τυφλής «δικαιοσύνης» και των ακόμη περισσότερο «τυφλών» υπαλλήλων της.

Από την Παρασκευή 10 Ιουλίου σταματώ να παίρνω τροφή και καταθέτω δήλωση γνωστοποίησης απεργίας πείνας στην διεύθυνση της φυλακής.

Αυτοί που έζησαν τα γεγονότα του Δεκέμβρη, αυτοί που γνώρισαν τη βία των μηχανισμών , αυτοί που έζησαν τη σκληρότητα του κελιού χωρίς ποινή ή και με ποινή, αυτοί που ξέρουν ότι ο μόνος δρόμος για την ελευθερία είναι η αντίσταση, αυτοί που αντιδρούν στην δικαστική αυθαιρεσία και τη φρίκη της, είναι αυτοί που με καταλαβαίνουν και θα σταθούν στο πλευρό μου.


Από τώρα τους ευχαριστώ.

Θοδωρης Ηλιοπουλος

Φυλακές Κορυδαλού


από : http://kratoumenoieksegersis.blogspot.com

Posted by...samson rakas at 6:04 π.μ.  

1 comments:

The Motorcycle boy είπε... 31/7/09, 12:03 π.μ.  

Μπράβο ρε Σαμσών. Δεν ήμουν εδώ να το σηκώσω εγώ, αλλά ευτυχώς που ενδιαφέρεται και κάποιος άλλος για το ρημάδι εδώ μέσα.

Δημοσίευση σχολίου