παράσταση κουκλοθεάτρου


Η Ομάδα Στεκιού σας καλεί
στο Στέκι Μεταναστών, Τσαμαδού 13

την Κυριακή 3/12/2006
στις 4.00 το μεσημέρι

στην παράσταση κουκλοθεάτρου
της Αντιγόνης Παρούση
με το έργο "το κουτί της Πανδώρας"

για μεταναστάκια και ελληνάκια,
για μικρά και "μεγάλα" παιδάκια.

Μετά την παράσταση,
συντροφιά θα μας κρατήσει
ένας κολπατζής κλόουν...

η είσοδος είναι ελεύθερη

Ολο και κάποιο παιδάκι θα γνωρίζετε... Ενημερώστε το...

μετά τιμής
η ομάδα στεκιού

Posted by...Ανώνυμος at 7:49 μ.μ.  

5 comments:

Ανώνυμος είπε... 30/11/06, 12:17 μ.μ.  

Δεν έχω παιδάκι, προλαβαίνω να κάνω μέχρι τη κυριακή?

The Motorcycle boy είπε... 30/11/06, 3:47 μ.μ.  

Σέξπυρ να πάρω τη δική μου τη μικρή και να το παίζουμε οτι τη συνοδεύουμε οι δυο μας; Ε;

Apateon είπε... 30/11/06, 4:26 μ.μ.  

Nα το παίξουμε πως τη συνοδεύουμε οι 3 μας? Ούτε εγώ έχω εύκαιρο παιδάκι, εκτός αν μπορώ να φέρω το Μπαρκο!Θα έχουν μήπως κ θεϊκό φαί πάλι?

Ανώνυμος είπε... 30/11/06, 8:25 μ.μ.  

Εντάξει ρε! Αφού η μικρή βρήκε συνοδούς και μάλιστα δύο, εγώ ωςς τί θα ερχόμουν;

Δε βαριέσαι, θα κάνω το κουτί...

The Motorcycle boy είπε... 1/12/06, 10:28 π.μ.  

Ε μη με φτιάχνεις τώρα ρε Απατεών και πάω στην παράσταση με ή χωρίς παιδί. Έχω και τρια ανηψάκια ρε -να τα μοιράσω να βολευτούμε όλοι;
Σκιές -ας ερχόσουν εσύ και κάτι θα σου βρίσκαμε να κάνεις.

Δημοσίευση σχολίου